Doba videová
Video válcuje už mnoho let další typy obsahu sdíleného na internetu a díky rychlosti předávání informací a nízkým nárokům na konzumenta už se bez něj dneska prostě neobejdete. Díky jeho charakteru navíc předáte mnohem více informací. Fotka vám ukáže jediný obrázek, ale video během jedné vteřiny minimálně 25. 🙂 Chcete-li, aby vámi sdělovaný obsah oslovil vaše stávající zákazníky a zaujal ty nové, pusťte jim reklamní video.
Titulky do videa jsou nezbytnost
Videa určená pro sociální sítě si většina uživatelů přehrává na telefonu a často v režimu sound-off, tedy beze zvuku. Titulky se tak staly nezbytnou součástí každého videa. Nezapomínejte na ně. Pokud nezaujmete sledujícího v prvních vteřinách natolik, aby si zapnul zvuk, jeho pozornost ztratíte.
Moderátor videa – ano, či ne?
Firemní propagační video může mít různé podoby – video bez komentáře, s voiceoverem, nebo video s moderátorem. Pokud chcete sledujícímu ukázat maximum, zvolte si video s moderátorem. Ten totiž diváka vaším videem provede a předá mu ten obsah, který chcete předat, představí produkt, vyzkouší službu, vše okomentuje a vašemu potenciálnímu zákazníkovi sdělí to, co chcete, aby věděl.
Storíčka – nový způsob komunikace
Expresní rychlost, kterou se komunikuje v dnešní době, nejlépe demonstrují Stories. Krátká videa, která na vašem profilu na sociální síti vydrží jen 24 hodin. Možná trošku škoda plýtvat energii v tvorbě obsahu, který po jednom dni zmizí. Jenomže…
Dost uživatelů, a převážně těch mobilních, už často ani na feed nekouká a rovnout si pouští příběhy, neboli stories. Je to prostě snazší. Může se tak stát, že na vaše video, kterému jste věnovali energii a čas, ani nedoscrollují. Nejlepší pro každého je tak zlatá střední cesta – vytvářejte content na zeď a další, méně náročný na stories. A co je úplně nejlepší? Nalákejte poutavým storíčkem na příspěvek, který máte na zdi. Dvě mouchy jednou ranou.
Cena videa
Ano, vyfotit fotku, objednat článek u copywritera, nebo vymyslet zajímavý příspěvek je jistě levnější. Pokud vás od objednání profesionálního videa odrazuje cena, pak si vzpomeňte na slavný citát Henryho Forda „Kdybych měl v kapse poslední dolar, utratil bych ho za reklamu.“ Vložená investice do videa se vám vrátí.
Máte zájem o vytvoření profesionálního videa? Ozvěte se nám. Rádi vám s prezentací pomůžeme.